torsdag 31 mars 2011

torsdag och intervju nr 3

veckan har sprungit förbi kan jag lova. Tisdag hade jag som sagt en intervju till och Rickard mötte upp mig och hängde med Enzo på östermalm medans jag va inne och blev korsförhörd :P gick otroligt grymt bra och jag måste säga att det är absolut det jag är mest intresserad av so fare. Men vi får väl se, för hoppningsvis ska det bli massa mer intervjuer me, har redan blivigt bokad för en 3:dje på torsdag :) Sen va vi i stan på kvällen i tisdags och kollade matchen. Rickards båda bröder va me och Samuels polare från borlänge - Johan. Sen kom Krille och Emma me men tyvärr när vi ville ge upp. Enzo va lugn som en filbunke i 1,5tim typ och sen kunde han inte va stil. Va trött och ville inte somna men han hade inte precis nån space att röjja på så var bar at ge sig av. Vi hade i ala fal ätit gott och sen nästan hela matchen så vi va nöjda :) Sen igår så va dagen ganska lugn, förmiddan mös vi bara och efter lunch kom syrran hit. Hon klippte mig och vi pratade massa, massa skit om allt möjligt. Efter hon gått hem kom Pontus, Julia & Krille och åt midda och drack vin med oss :) mysigt! Det va full rulle på både hund och barn kan jag lova. Lite väl på hunden bara som va övergalen och ville bita och jaga pontus, manlig som han är stod han i soffan och hopppa hahaha ;) Sen idag så har dagen bara ''börjat''. Har vart vaken många timmar men inte hunnit massa. Är ju intervju snart så nu när Enzo sover har jag fixat mig så jag är klar. Rickard har kommit hem från jobbet me och påstår att det känns som nån försökte förgifta honom igår, killar alltså. Så han är alltså dålig igen men förhopningsvis går det över snabbt denna gång. Nu måste jag fixa det sista innan jag ska hämta Emma som ska ta hand om Enzo medans jag är på intervjun. Dom ska strosa lite i globens shoppingcentrum och ha det mys. Håll tummarna för mig idag me :) kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar