onsdag 23 mars 2011

Har nu två små killer i min familj :)

Gårdagen (tisdag) va ärligttalat helt underbar. Enzo & Dean vaknade ganska tidigt men det gjorde inte mig något. Dom va båda glada och pigga så vi hade en underbar morgon. Dean funkar lite som en ny bebis och sover väldigt mycket nu i början men precis som med små bebisar är det skönt ibland :P
Efter frukost lekte vi och busa och när Enzo började bli trött lite för tidigt (pga tidig morgon) så gick vi ut på tomten. Är ju lagom kul där just nu för blir ju så blött när all snö smälter men inget kunde stoppa oss idag. Först försökte Enzo gå men det va omöjligt med kängorna vi provade på ute för första gången. Så då tog jag fram pulkan och vi hade lite rally på sista snön, mys och Enzo skratta som skjutton som vanligt, underbara unge!! Sen gick vi till framsidan och Enzo lekte med bollar, valp och pinnar. Sen kom sopbilen och då va lyckan stor. Höll i Dean så han inte skulle bli påkörd men va intresserade dom va och när jag sen släpte ner honom satt dom tillsammans och glodde efter sopbilen Länge :) mina söta killar!!



Sen va det sova midda för killarna och jag sökte jobb som en tok. Har nu i veckan sökt ca. 25-30 jobb så funkar inte det är det nått fel på världen :P En har ringt men ville tyvärr att jag skulle börja NU och det är lite kort varsel och tanken är ju att R ska gå hem 1maj men vi får väl se.
Sen lagade jag Pasta Carbonara. Rickard fick basic och sen i Enzo's la jag till ärtor och i min broccoli :) alla fick egen ''smak'' alltså. Efter det kom Rickards bröder ett tag och hängde lite. Alltid trevligt. Kommer bli konstigt nu när Samuel försvinner till Spannien ett tag, eller 1år tros det väl bli men Rickard verkar tro många, många år men kanske i lite olika länder. Vi får väl se. Stockholm är ''långt'' ifrån familjen men kanske skönt för killar som vill klara sig själva men kan dom lämna mamma för ett annat land??? I belive not :P
I alla fall så när dom gått slängde jag ihop en kladdkaka och lagom till jag duschat klart va den klar!!
Mums!! Dalahäst kaka!! :) Sen gick vi och la oss 21 hela familjen och kollade Glee. Små killarna somnade såklart direkt haha, som E borde gjort för 1tim sen senast!!




(Dean föredrar att ligga i mammas knä :) )


Hejdå från finaste killen!!

2 kommentarer:

  1. sök på bemanningsföretag ist för arbetsförmedlingen så du får jobb

    SvaraRadera
  2. söker rekruterings företag också men genom arbetsförmedlingen då jag inte vill hoppa runt mellan olika ställen från ena veckan till den andra. Men får se hur det går :)

    SvaraRadera