söndag 27 mars 2011

så va helgen över... :/

vilken helg. Låter hemskt att säga men jag gillar verkligen att vara själv ibland och gud vad jag har fått saker gjort. Städat jättefint på hela nedervånigen och träffat vänner bara jag. Eller Dean följer ju me som en bebis överallt nu när han är liten men det gör inget, han charmar omkull ALLA kan jag lova på 2sek. Fredag i alla fall röjde jag och sen åt jag midda med mamma, pappa, bror. Lördag röjde jag först, sen blev jag bjuden på lunch av bästaste grannarna ever, sen åkte jag till Julia och prata massa skit och åt ''mellis'' med henne sen. Sen hem igen och röjja lite innan det va myskväll med Sarah och Alvin. Alex va i garaget så va tjejkväll med vovvar när Alvin somnat :) mysigt!!! Lite alkoläsk, körslaget, massa tjej snack och lite roliga gamla bilder att titta på :) skön kväll vill säga!! Älskar verkligen min granne!!!! haha Sen idag så va det lite lugn morgon innan mina killar kom hem, sen när dom kom va det grannfika hos Sarah och Alex och vi va där, annika, tomas och oskar va där men Maja kom själv. Hennes killar va sjuka men va nog skönt för henne att komma ut lite =) Sen efter det hem en sväng igen innan vi drog till mamma och pappa för tacco midda, sis och matte kom dit också. Dock fick Dean stanna hos grannarna då. Han ska ju helst inte träffa andra hundar innan 12v sprutan så jag låter honom träffa Atlas nu men igen mer, inte värt att riskera nått har speciellt R betämt som behandlar han som en prins :) sötnöt!! Har vart en full helg alltså men lite nyheter me men ni får vänta några dar till innan dom släpps tror jag, men sooon!! Har i alla fall precis fått ett mail så jag ska på interljuv imorgon på ett jobb jag inte riktigt trodde jag hade någon chans på då dom helst ville ha någon med ekonomi bakrund. Dock imponerade jag så dom vill träffa mig och tror jag skulle passa perfekt. Vi får väl se :) mamma är räddaren i nöden och tar lite senare lunch med Enzo. Älskar min mamma!!! Nej nu ska jag sova och TänKa, eller försöka slappna av kanske vore nog??? vi får väl se hur det går!! Måste försöka att komma ihåg att lägga ut vårt skrivbord imorn me, någon som vill ha ett jätte snyggt ''mellan brunt'' skrivbord i riktigt bra skick?? let me know!! :) krAAAAm

1 kommentar:

  1. Lycka till idag bästa granne!! Kommer gå lysande :) Kram

    SvaraRadera