måndag 28 mars 2011

måndag



Fin klänning jag fick av mina killar från borlänge right?? :) love it!!



Julia och Dean myser =) Idag va det interljuv och det gick bra tyckte jag men va en med 7st vilket gjorde att man inte fick visa sig lika mycke och i och med att alla va unga och ganska på samma nivå vad man förstod så stack man inte ut så mycket. Men va ändå lovande och dom hade annat på G också så jag håller tummarna.

Blev också uppringd av ett annat företag så fort jag kommit hem och har nu en annan intervju imorgon. Så håll tummarna imorn igen :) thank's!! Får veta innan denna vecka är slut om jobbet idag me då dom har lite brottom.

Sen efter det har i alla fall jag och Enzo storhandlat och Rickard har hjälpt pappa fixa släpet och Dean fick följa med dom :) Nu ska vi käka sen middag utan barn (för han sover såklart) med Pontus som ska sova här i natt. Kött, potatisgratäng och sparris :) allt direkt från ugnen. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar