fredag 11 mars 2011

fredag, finally

Idag gick jag och Enzo en sväng till parken för det va så himla fint väder. Va dock kallt ändå men solen gör en verkligen gott just nu, sååå skönt. Dock skulle vi tagit med spaden för va lite för mycke snö under gungorna så till och från slog hans små söta fötter i marken, som om han brydde sig haha. Han älskar verkligen att gunga och skrattar jätte högt och tydligt. Mammas söta unge!! Annars har dagen varit lugn. Rickard mår mycke bättre men hostar och har sig fortfarande, undrar verkligen varför jag hatar när folk hostar??? Speciellt extra mycke då när en plutt sover eller liknande. Men han äter tabletter och en medicin han somnar av mot hostan så vi håller tummarna. Mår bättre för jag fick i honom köttfärsås och spagetti och efter droppet igår tror jag.

Hans apa söta handla i affärn outfit, nya fina adidas dojjor och nya jeans, nova star tröjjan från mormor och söt mössa :) han va såååå duktig som kunde gå i affären helt själv, tur dock att man kunde hålla mamma i handen ibland för det är svårt att å med skor :P

Enzo's fina body han fick av mormor för ett tag sen, villervalla :)

Älskar mina saker i sovrummet, skulle vilja ändra stil på hela huset men känner på mig att det kanske inte skulle matcha nya köket och Rickard skulle nog inte va så nöjd heller. Han älskar sovrummet men vill nog ha det så där bara :P Kram på er, nu ska jag mysa med världens bästa 1åring!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar