lördag 12 mars 2011

Enzo's tårtor & Melodifestivalen

Hade gjort 5st tårtor till Enzo's kalas (plus alla bullar, kokosbollar, chokladbollar och syltkakor haha) Kanske va lite att ta i menmen, händer ju bara en gång om året att ens son fyller år (än så länge) och 1års dagen kommer aldig igen. Jag ville i alla fall ha ''face-cakes'' och då blev det. Har gjort dom från 3olika skeden i hans liv hittills. Snyggt Malin att du inte gjorde rent tallriken från grädde runt om bara och hade jag haft lite mer tid och inte vart så ''last minute'' stressad kanske det hade blivigt lite prydligare menmen, that's life.


Tårta nr.1 - Enzo helt nyfödd

Tårta 2 - Enzo lite större. Mammas charmtroll!!

Tårta 3 - Enzo nästan precis 1år gammal :)

Och tårta 4 - självklart en Ferrari :) för det är Enzo de :)

Tårta 5 va Enzo's egna som han fick gå lös på. Han fick en liten en med ett ljus såklart som han inte va så pigg på att blåsa ut så mamma gick hjälpa till. Jag ser ju smått utvecklingsstörd ut på bilden men jag bjuder på det haha, dom andra bilderna va värre om vi säger så...
Måste föresten slänga in en urskön liten tjej som heter Ellen från Familjen Annorlunda:
ELLEN:
Erik Sade har gjort slut med Molly för han ska gifta sig med mig. När jag blir stor alltså. Fast då är han död. Eller nej inte död men gammal och jag vill ju gifta mig med en snygg kille ju, som erik sade. Får gifta mig med (namn) istället. Han har ju en verktygslåda. Den hade han med sig till dagis en gång!!
Nu ska vi kolla Melodifestivalen efter en dag med lite lugn och ro och efter ett tag när jag va grovt uttråkad åkte jag och Enzo till mamma och pappa ett tag och lekte lite med katterna. Nu ska vi hejja. Sjunger ''oh my god, oh my god'' här hemma men hejjar nog alla på Danny. Är man så het som han så haha
Good night!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar