onsdag 16 mars 2011

En seg onsdag men vi börjar se ljuset

Idag är det onsdag och just nu sitter jag framför Grays Anatomi medans Rickard och Enzo sover :) Rickard har lagt sig samtidigt som Enzo i några dagar nu, social kille haha. Men han är veck efter en sjukvecka och nu fullrulle back to work direkt när han återställt sig. Idag har vart Enzos första feberfria dag sedan lördag tror jag, stackarn. När Rickard bötar bli frisk och vi klarat oss i en vecka tror man att man inte ska behöva bli sjuk men jodå. Han har hostat, haft feber och nu i slutet smörat. En släng av pappas influensa. Och i natt va värsta natten alls. Låtit 1 gång i halvtimmen och allt men det va tydligen bara för att bli av med det för idag har han vart sval och för första gången suttit och lekt med sina bilar själv. Har annars bara suttit i soffan med mig och tittat tv. Eftermiddanva dock gnällig men sov inte tillräckligt på förmiddan så va nog blandat det och näsan sov rann. Dock fick jag idag huvudvärk, känner mig seeg och smörar av bara den. Fasen då!!! Så trott på skit sjukstugan!!!
Idag lagade jag min goda kyckling låda som Rickard alltid tjatar om och tyckte han förtjänade det big time nu. Sen har vi försökt underhålla plutt och tittat på valpar. Har pratat massa om det sista 3veckorna och nu har vi bestämt oss för att skaffa en. Den kommer vara mig påpekar Rickard livat (som om nått är värst mitt och hans nu för tiden haha) men han har smält och vill också ha en liten kärlek. Skulle ha en romantisk weekend den här helgen då vi har årsdag men nu kanske den blir romantisk weekend/hämta vovve :) wihi!!!
Blir inte sova på romantiskt spa hotell i Uppsala eller liknande men bättre ändå :)
Nej nu ska jag hänga tvätt och kolla Big Brother som jag total ratat innan men i år älskat för dom är pucko så måste kolla, orkar inte va vaken så här länge i vanliga fall liksom :p har väl inte tillräckligt med drama i mitt liv utan mest bajs och snor så är väl därför jag gillar skiten haha
Sov gott på er !!!

Kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar