fredag 1 april 2011

fredagsmys för mig själv just nu

Min data är ju paj (eller vi tror bara laddarn så får väl se hur vi gör), så jag har pappas ett tag eftersom att dom har X-antal datorer hemma och hitta ett program man kan leka lite mer. Därför bilden över :) Fredag och dagen flög iväg. Va och handlade lite jag och Penzo, sen va vi över hos grannen ett tag och prata lite skit och dra kaffe med Sarah. Sen kom Alvin hem och va inte så pigg och lekglad så vi gick hem och fixade och trixade lite hemma istället. Sen kom R hem och senare drog vi och åt midda med hans syster med man och dom 3minsta barnen :) myspys och jätte, jätte gott. Och satan vilket lekställe dom har på nya mäss hotelet. Va heter det? Rica talk eller hur va det?? ah what ever. Enzo fick i alla fall egen betald mat för andra gången i sitt lilla liv och han fick barn bufe och åt glatt köttbullar och sen pannkakor med sylt och grädde medans hans mamma och pappa åt as gott, rött kött :) nice!! Sen hade dom den mest imponerande lekhörnan på det hotellet ever maid. En alfons värld, verkligen jätte fin och Enzo som började bli trött efter maten blev GALEN kan jag säga. Gick lös med sina tre kussar och lekte och sprang och röjde som ingen anna kan. Han är bra underbar våran stora kille alltså :) Fan sitter och tittar på Varning För Barn, hatar sånna program med vad det än är för folk men hittar inte fjärren och orkar inte gå fram till tv:n. Åh nu garvar jag så jag grinar. EN unge som frågar olika människor (vid olika tillfällen men ihop klippt såklart) om det är okej att döda någon. Alla svarar olika att jag i självförsvart, att man får fängelse mm och ungen ringer upp sin kompis och berättar läget. I självförsvarsfallt säger han. Jadå det är lugnt, självförsvar. Ta en kniv eller nått. SÅ sen säger han till han som han frågat. Äh va tjejen som va va arg på sin brorsa (eller nått liknande) hahahah .Psyko ungar alltså!! Nej nu undrar jag om inte R kommer tillbaka. Enzo vakna till och sen har jag inte hört mer men R har nog vart uppe i 30min nu och eftersom inte enzo hörs sover han och kanske R me, social snubbe R nu för tiden kan jag lova. Allt han gör är sover. Aja puss och kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar