måndag 11 april 2011

måndag, suck!!


(Enzo fick ett ''safe card'' till lunch eftersom han inte ätit bra med tänderna. Köttbullar, majs & gurka :) )

måndagen är snart över och drar lite snabbt för är inte riktigt på humör. Först va det bara slö i soffan och lek med bondgård innan Enzo sov midda. Sen så åt vi och mötte upp Nicke & Nea & drog till öppnaförskolan och lekte. Enzo hade Turbon på och va all over som vanligt. Är dock glad att han är snäll. Han är full fart och inte blyg men han är inte som vissa som slåss och kör över utan han är snäll men fullrulle. Så himla skönt att va på öppnaförskolan verkligen där han kan gå lös och alla barn och leksaker är så kul att han skiter i mig också. Älskar öppnaförskolan fan!! Sen åkte vi hem och så kom Rickard men då drog vi direkt igen. Åkte till syster med mamma och åt midda och umgicks. Mysigt. Är dock en irreterad dag. Eller inte med Nicke och Nea för då va allt toppen men efter det har jag läst och hört massa dumma komentarer av folk hela dan och blir galen. På både prioriterade och val. Hur kan man prioritera så jävla kasst, hur kan man va så ''ovuxen'' att man inte vill klara sig själv trots att man är ''vuxen'' utan hela tiden lägger allt på sina föräldrar (när man fan inte ens måste det), hur kan man säga att det kommer funka när vissa kommer bli lidande, hur kan man va så oansvarig att man inte tar rätt beslut från början, nötter!! faaan va trött folk gör mig!!! Fasen, jag har sett R i 15min typ och nu vakna Enzo till & Rickard gick upp (han kom precis från garaget). Kan lova han inte kommer ner igen som vanligt, fasen jag är så trött på hans hälsa me. Nått är tyvärr fel på killen för han mår dåligt på nått sett minst 1g/v. Är mest synd om honom I know men när han är trött, feber och trött i kroppen hela tiden är det lite jobbigt för mig me ärligttalat. Speciellt när han somnar 20 varje dag och vi inte ens hinner prata med varann :/ aja, får väl gå upp istället för att sitta här och sura, är nog bättre imorn... får man hoppas. Om det där jobbet kunde ringa i alla fall som dom skulle innan onsdag eller va det nu va. good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar