tisdag 5 april 2011

Ny vecka igen. Helgen gick snabbt som strand. Lördagen helt förstör av olika anledningar men lämnat det gärna där. Kvällen va nice dock med oxfilé, sparris (alltid min favvo), potatis gratäng, choklad mouss och rövin hos bästa grannarna. Jag hängde där på dan med alex och alvin me. Undrar hur vi fick så bra grannar??? Helt sjukt och jag som tyckte Sarah såg så elak ut första gångerna jag såg henne genom fönstret :p va i alla fall en toppen kväll med mys i soffan efter maten.
Sen söndag så åkte jag med Sarah till Vallentuna och dubbla till kändes det som för att hon skulle lämna tillbaka ridstövlar hon inte va nöjd me och usch vilka människor, lite creepy!! Höll nästan inte på att komma hem heller då bilen la av men ibland har man lite tur (långsam tur :p ) sen på kvällen kom Sarah & Peter på midda :) trevligt!!! Åt, drack, prata massa skit och hade det allmänt trevligt verkligen!!
Måndagen ca seg och blev inte som planerat då Enzo vägrade sova middag. Dock som jag förstod innan kunde hann ju inte skippa den helt utan decka bara så sjukt sent att dagen blev helt fel. Hade tänkt få till öppnaförskoland blandannat på eftermiddagen men det va ju ingen mening då jag visste att i så fall skulle han ju absolut somna och han kan inte leka tills han somnar, han blir uppe i varv och helt galen och skulle DÖ efteråt typ. Så va bara leka hemma så jag dessutom hann göra alla dom dör tråkiga sakerna mena hann sov :(
Sen på kvällen kom Krille och Emma hit och år middag med oss :) ringde också från min tisdags intervju förra veckan och bokade en andra intervju med mig på torsdag :) Jippi!!! Nu är det bara att ALLA som kan ta Enzo tyvärr inte kan just då och det suger så vet inte just nu hur det ska lösas men har hela morgondagen på mig så vi får se. Igår kom mamma hem från Spanien me efter att ha åkt med morfar och hämtat bilen så idag efter en tripp till stan en snabbis och massa sol med hund & storkille så drog vi såklart dit :) saknar alltid mamma när hon är borta så extremt fast vi inte syns varje dag när hon är hemma. Men vara att kunna ringa henne när man vill är guld värt, älskar dig mamma!!!!!
Ny ligger jag i sängen brevid Enzo som precis spytt :( tror dock inte riktigt det är sjuk utan snarare massa Knas blandad mat nu på kvällen hos mormor och morfar & hand värk i munnen (tand nr 6 har nu spruckit igenom) men vi får väl se. Inte öppnis imorn då i alla Falk som planen va, suck!! Och regn säger dom det sk bli, får leta fram en mysig barnfilm kanske :)

Kram på er så hörs vi imorn & så ska ni få lite sköna bilder me ;) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar