lördag 23 april 2011

Långhelg och påsk, mysigt säger jag och fasen va varmt det blev helt plötsligt. Veckan har gått snabbt och självklart går helgen, ledig som den är, ännu snabbare!!
I veckan gjorde vi ingen speciellt sådär utan mys och lek bara. Öppnaförskolan har påskstängt så vi har mest vart ute och busat själva, busat med Alvin & haft oss. Haft riktigt mys med krille & emma & under påsken såklart med hela min familj!!
Hade nått jag ville berätta om men eftersom jag vart så dålig med att komma ihåg att uppdatera får jag ju skylla mig själv att jag glömt bort det :p underbar & varm helg blev det i alla fall & grattis morfar som fyllde 75 :) <3
Veckan har gått lika snabbt ny efter påsk & det är Rickards sista jobb vecka. Kicki (Enzos farmor) kom hit måndag kväll & stanna till onsdag så vi har mest njutit av att ha henne här jag & Enzo :)
Idag har dock vart en jobbig dag då Rickard väckte Enzo innan 7 & då gjorde att han fick ett toppen humör. Fick busade han och va glad på kvällen i alla fall. Julia & Sarah va här på lunch & förutom att Dean terroriserade som hade vi jätte trevligt ute i solen :)
Nu ska jag sova och hoppas att dagen går snabbt imorn så jag kan få åka och fira emma på kvällen :) istället för att stå utanför och vänta på fest fel dag som vi gjorde förra fredagen.
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar