söndag 10 april 2011

april bara rullar iväg..

söndag igen, where the fuck dose the time go. Har inte skrivit sen tisdags nu men har vart lite jobbig vecka. Enzo's tand nr. 6 är på väg upp så killen hade först feber till och från, spydde nån gång, lite jobbigt att bajsa, vägrar äta nått typ mm. Tyvärr typiska tand grejjer men är ändå jobbigast bara att han är lessen och har ont. Han vill knappt ha napp utan sitter och pillar och biter med sitt finger i munnen istället, plutt då!! Är ju en hel del tänder kvar som ska komma liksom :P fast har inte varit såhär dålig av tänder innan så man kan ju hoppas det blir bättre framöver. I alla fall blev det då inte mycke gjort i veckan pga. det. Va på intervju 2 dock i torsdag och då va Julia underbar och följde me in till stan och gick lite med ENzo då ingen hade tid att ta honom, tack Snälla, snälla lulan !!!! Sen fredag så drog jag iväg på midda/utgång för julia som fyllde år me :) stora tjejen nu haha. Eller?? Va i gamla stan och åt JÄTTE god midda först 7st och sen drog vi vidare för lite party mys och mötte upp lite fler. Va jätte, jätte kul och drack och dansa och urk va roligt jag hade. Dock va natten och dagen efter inte lika kul. Skulle inte lagt mig så snabbt tror jag :P hände lite olycka som lett till massa tvätt och vädring haha. Sen lördagen va uhhh. Mådde så piss som jag aldrig gjort fan tror jag. Kändes inte så illa på kvällen men dagen efter så. Men orkade mig iväg med familjen till Julias föräldrar för lite födelsedags fika och sen så va det hem och dö lite till. Sen blev det en hamburgare och jag mådde mycke bättre och orkade handla lite eftersom jag lovat laga midda sen haha. Gick i alla fall bra på kvällen och vi fick över lite gäster. Underbara Elin som jag inte sett på påtok för länge. Fan vi va ju till och med utomlands ihop men nej nu va det FÖR länge sen. Hon har skaffat trevlig kille (och två bonusbarn) och vi hade jätte trevligt. Bara lill tjejen va me på snart 5år och hon hade jätte kul med hund och enzo även om hon tyckte dom va lite läskiga då ingen av mina små killar är blyga utan väldigt framåt :) Men fy va trevligt det va så får inte gå för länge nu igen. Sen idag så va jag iväg på förmiddan med mamma som ville köpa galonisar till Enzo. Hitta jätte fina (kommer kort när min kabel till datan kommer hem från R's jobb) och sen gick hon lös lite så kom också hem med gummistövlar, byxor, kept och 2 tröjjor :) underbara mamma/mormor - TACK!!!! Sen kom Linnea över för att leka med Enzo och tog me både mamma och pappa. Jätte mysigt och trevligt även om båda barnen hade lite humör i slutet haha. Tycker verkligen om dom kan jag säga! Sen kom Krille & Emma och vi åt sen midda ihop och hängde tills det va läggdags för lillen och dom åkte hem. Jag gick med Dean och R somnade med Enzo så nu har jag suttit här i soffan helt solo och kollat tv, aningen tråkigt :( Aja, nu ska jag krypa ner brevid dom!! puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar