onsdag 30 september 2009

30 Sept.

Ultraljud!!!
Idag va det dags. Känns lite tråkigt att vakna och så är inte Rickard här och kan följa med men mamma kommer i alla fall med och tror hon är glad för det =)
Vi åt lite lunch innan och åkte sen in till Mamma mia. Förra gången vi va här och skrev in oss kände jag mig lite utanför för alla va så stora och på mig syntes det knappt men nu verkade jag va den enda gravida och alla andra va på efter koll med sina söta små bebisar. Va bland annat tvp ur söta små tvillingar, en tjej och en kille. ÅÅÅÅHHHH!!! Vill ha nu :P
Aja allt gick jätte bra i alla fall och man såg att hjärtat va som det skulle, att magsäck och urinblåsan va som det skulle och alla hjärn halvorna va som dom skulle.
Hon sa flera gånger att hon va jätte nöjd men lillen. Sen frågade jag om man kunde se redan va det va för det hade vi bestämt att vi ville även om mamma protestera.
Och hon sa att eftersom den e så liten kan dom ju inget säga till 100 men hon trodde det va en kille och av det hon visade skulle jag nog inte tro annat heller faktiskt.
Soooo were having a boy.
Enzo är beräknad den 6 Mars 2010 :) can't wait!


lillkillen i profil :)

Jag tyckte han såg så stor ut och att ha det så trångt men barnmorskan
sa att han va mycke liten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar