söndag 13 september 2009

13 Sept.

Igår hade vi ju kalas för Rickard och de gick bra =) lite tårta med släkt och sen åkte vi faktiskt iväg med våra föräldrar och visade vårat hus. Gick i alla rum och ute och det verkade bli godkänt :) Sen gick vi ut och åt allihopa utom Samuel och Anna.

Men idag är det Smillas födelsedag så vi drog dit på 1års kalas istället.

Lite tårta och present öppning och en massa gos med sötaste tjejen i stan :)

Snart kommer min bebis också <3>
(eller snart och snart)

Men är i alla fall i månad 4 nu :)

Vi va kvar där ett tag och Rickard kunde såklart inte stå emot att bygga ihop lite leksaker och sen åkte vi till Älvsjö och åt Taccos hos mamma och pappa - MUMS!!!

Sen kom farmor också och nu sitter Marcus och Rickard och spelar tv-spel så jag inser att vi kommer nog aldrig komma här ifrån trots att jag ska upp 5 imorn - suck!

Men men, ska kramas med mamma och sen ska jag funderar på om jag ens orkar åka hem och gå till jobbet imorn. Trött som ett svin i både kropp, knopp och mage - den har växt!!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar