fredag 18 september 2009

18 sept - Go morgon

Ligger fortfarande i sängen men ska snart upp och fixa mig. Är ledig idag eftersom jag jobbar helg så ska åka till Nina och killarna för det va på tok för länge sen :(

Har jobbat på och mår verkligen till och från. Det är ganska lugnt för det mesta nu och börjar äntligen kännas bättre, men äter jag inte i tid blir jag sjukt illamående och sånt. Kräsen bebis =) =P

Va och fika hos madde och smilla i tisdags efter jobbet och de va mysigt som vanligt :) sen i onsdags va jag och luncha hos mormor och morfar innan jobbet så dom fick se magen. Va lite lessna att dom inte sett mig på ett tag och tråkig som jag e jobbar jag ju typ bara ny. Ska bli så himla skönt nästa år att inte åka till jobbet varenda dag.

Idag ska Rickard hämta våran vagn också :D woho!! Lite tidigt I know men vi ville ha en speciell vagn och vill man det får man ju slå till mens den finns kvar.

Here it is :)


Sen ska vi nog bara mysa lite eftersom jag som sagt jobber hela helgen
Längtar till den 30:de då det är dags för ultraljud igen :D woho
By the way går jag in i vecka 17 idag.
Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar