fredag 11 september 2009

Idag fyller Rickard 22år. Lillplutten =)
Han fick sina presenter i sängen imorse. En ny tränings tröjja (snygg, röd) så jag vågar ta me honom till gymmet och sen fick han lego =D En röd sport ferarri bil. Han har massa formela 1 bilar tydligen (ferarri lego) så nu fick han en snygg en också =)
Sen drog han till jobbet och jag somnade om en sväng.
Sen va det upp och duscha och äta lite för när han slutar kl 14 så börjar jag för dagen :/ sucks!!
Men men jag har i alla fall helgen ledig och den är full av godsaker :) Barnkalas för Rickard imorn och sen för Smilla på sönda, WOHO!!!
Ska bakas tårta när jag kommer hem efter 9 ikväll och sen ska det städas ordentligt.
Vi ska förbi huset och visa för våra kära päron imorn också :) ska bli kul och otroligt läskigt tycker jag :P menmen, nu måste jag fixa mig.
Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar