onsdag 9 september 2009


hej gott folk. Onsdag och jag njuter verkligen av att inte behöva gå till jobbet försen kl 4.
Rickard har varit hemma och ätit lunch med mig och jag fixade hans favvo. Köttbullar :P :)
Igår va en helt crazy day. Vi kollade på lite hus i söndags (mest på skojj) och Rickard blev helt kär i ett av dom. Jag gillar det verkligen också men kanske lite smått orolig över stora vägen och ljuden. Men Rickard har lovat vissa åtgärder om jag lider för mycke :P Så vi gav oss in i en budgivning. Helt galet och våran gräns va snäppet över de det började på men värt ett försök tänkte vi. Det ringdes fram och tillbaka nåra gånger och sen på kvällen dog telefonen. Helt knäpptyst och vi visste att nu hade det gått upp.
Dom ringde nästa dag och huset va vårt - OOOOHHH MY GOOOOOOD - I think we just bouth a fucking house!!!! haha :) Helt plötsligt slogs banker om att få vårt lån, mäklaren ville träffa oss och vi fattade nästan ingenting.
Vi drog till stan och städade Rickards lägenhet snabbt som satan så den kan fottas ida och läggas ut förhoppningsvis redan i veckan.
Kl 19 va vi på Sveavägen och skrev på papper om hus och sen om lån och nu har vi ett helt eget hus från och med den 1december, OH MY GOOOOOD liksom!!
Vi är nog lite väck och fattar inte riktigt även om vi är riktigt glada, och galna :P
Fan i mars kommer vi ha en bebis och ett eget hus liksom :)
Vi börjar bli vuxna haha
Nej nu ska jag njuta av att bara sitta still innan jag ska till jobbet och slita.
Magen har föresten växt lite till men alla säger olika saker. Vissa säger att de inte ses alls och vissa tycker det syns massa så vem ska man tro haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar