torsdag 10 september 2009

torsdag tror jag :P

Jag är helt slut. Ligger i sängen och kl är 11:26 men ni som känner mig vet ju att de va timmar sen jag egentligen vaknade.. Varför kan jag inte passa på att sova nu liksom för sen lär det ju inte bli mycket sova.
Mår bra än så länge ida och oftast vaknar jag och känner direkt om det blir en dålig dag.
Tycker det är lite orättvist att alla säger att ens graviditet blir som sin mammas när mammas må illa och allt sånt slutade för flera veckor sen och jag bara mår sämmre och sämmre vissa daagar, menmen. Det kommer nått fint av det (it better :P ;) )
Vi har nog inte fattat det här med huset riktigt än även om det mesta redan är fixat.
Helt sjukt men nu blir det ju till att planera sånt i nån månad och se till att allt packas igen och va fasen de va ju inte mer än nåra månader sen jag flyttstädade en lägenhet sist, bajs!!!
Men men fasen va kul det ska bli. Ett helt eget hus, kan inte förstå.
Egen tomt, ingen granne över, under eller brevid som bankar och har sig. Egen parkering när man kommer hem sånna tider som jag efter jobbet. SOOOO NICE!
Nej ska äta lite nu innan jag gör själv så jag mår illa och förbereda lite inför lörda då Rickard fyller år (eller han fyller freda) och vi ska ha kalas :)
Puss & hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar