tisdag 22 september 2009

Tis. 22 Sept.

Tjollahopp!

Jag hatar ju att rota i folk bloggar och tycker att min mamma blivit en riktig nörd som börjat följa Pernilla Wahlgrens blogg eller vems det nu va men kollade ändå inte lite nu för jag funtade på att byta sida (tills jag testa lite och min va rligast :P ) och hitta en som va ganska okej ändå, eller så va de endast för hon va med barn och fast jag avskydde att hon hade perfekt kropp trots de, till fixad och verkade väldrigt lugn och bekymmer fri så blev jag intresserad.

Men önskar att jag också hade tid att springa runt i vanliga fina kläder istället för dom här jäkla Sats bajsen och hade tid att träna när jag vill istället för precis innan eller precis efter jobber, eller att jag hade tid att måla tå naglarna eller att locka/platta håret på morronen eller att bara ta en fika eller gå till affären utan att va stressad.

Skulle ändå vilja det nu och inte sen eftersom jag vill visa upp min lilla kula jag fått (och dessutom skulle behöva varva ner för min egen skull) menmen.
Nu SKA jag i alla fall ladda in bilder på magen. En som är gamal från borlänge så det är konstigt att det ens syns tycker jag men den va väl svullen. Va då vi berättade för våra pappor i alla fall :) Sen en ganska ny också.


I borlänge, ca v. 8-9? ca v. 14

Idag har det vart ganska jobbigt på jobbet. Alla fortsätter att fråga om jag fan ALLTID är där och mina kollegor är inte så pigga och glada just nu så det känns ganska trist. Jag har gjort en bra helt dock så fick lite kreeeed av chefen vilket såklart känns bra.

Skulle fikat med Madde ju men det hann jag inte sen för äntligen skulle jag få klippa mig. Åkte hem och satte mig innan jag skulle dra till Mickis. Sen ringde hon och hade nån sorts allergisk reaktion så hon skulle förbi vårdcentralen och skulle ringa sen.
Nu hade hon fått kortison och allt kändes bättre så ska bara äta först.

Jag får i alla fall sitta ner och vila lite för första gången sen fredags så skönt är det.
Budgivningen på lägenheten har börjat nu också och det ser bra ut :) woho! Snart är huset vårt WÖÖÖÖÖW!!

Puss & hej leverpastej
Malin

2 kommentarer: