måndag 21 september 2009

måndag IGEN

ah, så va det måndag igen och jag undrar hur j*vla många måndagar dom kan klämma in på samma j*vla år haha :P så slut.
Jobbat helg och sen upp 5 imorse igen liksom. Helt kört och till och med kunderna undrar om jag aldrig går hem.
Va så grymt trött och seg imorse så det gick så HIMLA långsamt men sen på eftermiddan när det blev mer att göra gick det bättre och snabbare. Johanna va inne med minsta sötingen me för att vicka på sin gamla klass och det är alltid lika mysigt att se henne :)
Har fått hem adom 6 första flytt kartongerna så hade tänkt packa ner jeansen (som jag ändå inte kan ha längre) och lite bebis saker vi fått och sånt som inte behövs försen i huset sen =) Kommer nog blir jobbigt sen dock även om det blir as kul. Jag som kommer va envis som få och vilja göra allt när vi flyttar men inte kommer kunna pga en mega mage haha men det ska nog gå bra, nu när vi flyttar på vintern kanske familjen har tid att hjälpa till lite också.
Har mått illa ida men jag gör det när jag går upp så här tidigt så får stå ut med det idag och imorn me och så blir det bättre till onsda :) ska träna med lulan på onsdag också :) Har vart lite halv duktig med de nu. Har ju börjat igen för jag vet att gör jag det inte nu så kommer jag säkert inte börja sen, men har vart seg. Bror ju helt på hur spyfärdig, hungri eller trött jag är och ibland alla 3. Men det är som det är.
Nej nu ska jag laga hamburgare till min kära man och sen ska jag packa lite grejjer innan jag ska promenera med Nisan :D love!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar