lördag 19 september 2009

19 sept

Yes, idag är det lörda och jag jobbar - Woho!
Är också hungri som ett djur redan för blev inte så mycke till frukost.
Igår va ja ju ledig också då åkte jag till Nina och killarna.
Va där 1 och vi myste och fika och hämta killarna på dagis och sen kom Viktor hem från jobbet och Rickard dit efter han hämtat vagnen och så lekte vi för fullt och stanna och åt Thai mat och hade jätte trevligt.
Blev längre än planerat och vi låg nog inte i sängen försen 12. Men men jag somnar ju inte ordentligt ändå och självklart va i natt inget undantag.
Vaknade varannan timme och va vaken 1tim för att jag drömde dom mest skumma och obehagligaste drömmarna om alla möjliga konstiga människor, blä!!!
Kommer säker sova as bra i natt då men inte sönda natten som vanligt när jag ska upp kl. 5!!
Nu börjar ultraljudet närma sig och jag är jätte spänd.
Alla är jätte arga för att vi ska kolla vad det är men va fan. Vi ska få en bebis, knappast så att vi inte kommer tycka det är det bästa och mest speciella som har hänt oss i hela våra liv ändå.
Äsh, tyst på er =)
Nej nu ska jag försöka få tiden och gå, breaks over!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar