tisdag 29 september 2009

29 Sept.



Hej hopp.
I helgen va jag på fest - woho! Malin va vaken längre än till kl 8 haha :P
Va Mickis som hade inflyttningsfest. Skit kul för Daniel Susanj va där och va skit länge sen jag såg honom - han hade blivit stor :) haha
Annars va de massa fylla och jag som va nykter och garva arslet av mig åt dom alla. Massa små killar som va på tok för öppna med allt fylle snack och Öl spelet för hela slanten :)
Va dö trött men gav inte upp försen runt halv 2 nått sånt.
Sen sönda va det en shoppingrunda me Mickis eftersom jag hotat henne till att visa vart hon köpt en kruka som kommer stå fint i vårt hus :) :P
Vi passade då också på att beställa/boka helt ny uppsättning möbler till huset som kommer första helgen i december när vi kan hämta de och köra det direkt till rätt ställe.
Har faktiskt bilder så kan lägga upp :P :)
Sen köpte vi byxor också - som jag kan komma i haha
Ett par svarta som jag kan ha på jobbet med hög linne kant över magen och som ser snygga och lite ordentliga ut och sen ett par jeans med sån där resår upp på magen. Så nu kan jag ha byxor igen WIIIIII!!!! Hitta en rutig klänning och världens skönaste mamma strumpbyxor, funderar seriöst på att sove i dom :)
Sen åt vi midda hos mamma och pappa och mamma fick sin present lite tidigt.
Sen på månda va det upp igen. Och Rickard åkte till Örebro för att va där i 1vecka och lära sig nya jobbet. Kommer sakna honom men han behöver ett nytt kul jobb. Sen veckan efter så är det Göteborg 1vecka på kurs så får mysa om dar då.. Så mamma får följa med på ultraljud imorn. men det passar bra för det är ju hennes födelsedag :) Woho. Så nu ska jag FÖRSÖKA sova så det blir imorn och vi får se min lilla plutt =) Spännande.

Puss och kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar