torsdag 1 oktober 2009

1 oktober - urk!

Idag är det torsdag och om det var nått jag inte ville idag var det att jobba :/
Är så j*vla kallt i sovrums sidan i lägenheten nu också så att byta om efter duschen va en j*vla plåga - grrr.
Annars så glömde jag skriva att dom igår drog tillbaka mig igen. Är idag i v. 17 + 4 så det är ju i vecka 18 men inte exakt som jag fått innan. Men kan också va så att han bara är väldigt lite vilket inte kanske är så konstigt heller för jag och Rickard är ju kanske inte så jätte stora :)
Menmen, 5månader kvar då - faaan!!
Måste säga att idag är verkligen en himla skit dag och då vill jag inte vänta. Bara gråta en skväll och mysa med min bebis. Men nejdå. Istället sitter jag här helt ensam utan en enda av sambosarna för en jobbar och en är i örebro på kurs och jag får frysa alldeles själv :/
Sen jobbar man till 22 fast man egentligen är för trött och sliten. Kan ju inte sova som för nåra år sen på morronen heller så vid 10 går det verkligen inte längre - såååå surt. Spelar ingen roll när jag lagt mig - då vaknar jag i alla fall. Suck!
Har tyvärr inte riktigt nått kul att skriva ida så ni blir glada för idag känns saker väldigt jobbigt och med stämningen på mitt jobb just nu är det ganska svårt att ''stay positiv'' så att säga. Ändå är allt man har tid me just nu jobb. Men i helgen ska jag i alla fall till Götet och vara ''nanny'' på bröllop till mina underbara kusiner. Måste bara hitta nått fint som jag fortfarande kommer i :P
Puss och hej


Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar