söndag 25 oktober 2009

v. 21 + 0

hej kom och hjälp mig nu är helgen snart över IGEN. Kände mig ganska bra i fredags så på månda blir de jobbet igen. Men först va det att ta tag i helgen. Flytt 1 av 3 ska tas i tur med. Fullt ös lörda morron men en croud som va lite väl bakis (INTE jag då såklart :) ) Samuel skulle flytta ur hans och rickards lägenhet i stan till en 2a vägg i vägg med oss idag. Så jag stannade här och försökte förbereda det första. För in i hans lya skulle nämligen min soffa, mitt soffbord, mitt matbord och min säng + ett nattduksbord. Och sen skulle soffa, soffbord, säng mm från deras lägenhet i stan sen i här för att vi sen ska ha det i huset. Fan vilken röra det blev. Fram och tillbaka med saker och våran lägenhet blev snabbt en krigszon. SOm tur va fick jag ordning på det mot kvällen så även om det är massa grejjer och att vi har barnvagn mm i sovrummet så ser lägenheten bebolig ut och vi kan absolut bo så här den här sista månaden. Sen ska ju Emma ut nästa helg och då kan vi stapla kartonger och sånt i hennes rum i sista veckorna me så det ska nog gå bra. Sen mös jag och Rickard med thai mat och en film innan vi gick och totaldeckade. Eller han, jag kunde inte somna och sov i värst mycke i natt.
Imorse så kände Rickard Enzo för första gången =D lycka!! Han höll på att röra sig och det känns lite som bubbel men känns mer och mer ofta nu och Rickard kände det också, jätte mysigt och coolt. Och mysigt haha :)
Sen idag så har vi plockat upp hans nya gps. Kollat lite saker till huset på mio bland annat och haft lite mysigt med sånt. Sen storhandlat mat för hela veckan så det ska nog gå bra. Nu är jag slut igen och jag är redo för sängen. Men först måste jag ju duscha, äta mm. Menmen, våran helg i alla fall.
Puss på er, orkar inte så mycke mer än det här just nu :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar