söndag 11 oktober 2009

söndag, IGEN!!

Undra hur många gånger veckan kan börja om. Tycker det är månda varenda j*vla dag och nu är den fasen här snart igen.
Helgen har vart fullt ös som vanligt. Lörda va det stan och huddinge för att kolla ett par skor mest som jag behöver till jobbet. Ska va bra både när man står mycke och när man är gravid så dubbelt upp för mig liksom. Problem bara när man provar dom, dom passar och sen dyker en 2700:- prislapp upp. Glöm det idag i alla fall. Sen kollade vi lite annat och mötte upp Rickards bror och hans syster som kommer till stan =) Samuel har fyllt år så syster med familj och mamma, pappa, pontus kom och åt midda. Va livat och mysigt och jag fick såklart massa mys av Hampus :D Sen va det fotbolls match också.
Sönda kom dom över till och myste lite på morronen och sen va det dags för syster och olle att dra på föreläsning och kicki, håkan och barnen mm att underhålla sig och sen dra sig hemåt till borlänge. Och vi drog in till stan igen för att köpa en ljusstake jag såg igår och blev HELT stört kär i. Lägger upp en bild senare för den är gudomlig.
Nu sitter vi i Älvsjö för att syster har klippt massa så jag åkte hit så man fick träffa både mormor, morfar och farmor och sen blev vi ''bjudna'' på midda :) snarare, mmmm va gott gör mer haha
Sen ska det storhandlas och sen hem och sova, upp 5 imorn som vanligt.
Idag gick jag by the way in i 19 + 0 och på fredag är det återbesök på mödravården. Så ska jag testas lite igen och vi ska prata lite om allt möjligt och jag ska få alla papper till försäkringskassan mm. Har gått halvvägs nu i veckan också :) spännande!!
Imorn blir det Julia också förhoppningsvis :D WOHO!!!!
puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar