torsdag 22 oktober 2009

tjollahopp.

trodde jag skulle skriva varje dag den här veckan men ärligt talat har det funnits noll energi. Gick hem från jobbet 10 i tisdags för jag hade vaknat med feber och värsta näsan ever men finns ju inte att sjukanmäla sig till kl 5 på morgonen så va bara att palla sig iväg.
Sen somnade jag ganska snabbt hemma och sov bort hela dan.
Men vet ni vad. Jag kände honom röra sig för första gången idag.
Det va ingen spark men han vred på sig eller sträckte sig. Jätte häftigt och hoppas jag snart känner mer :) <3
På onsdan kändes allt bara värre och ville verkligen inte röra mig :/ Låg och tyckte lite synd om mig själv och speciellt eftersom varken mamma eller rickard hade tid att göra det åt mig.
Torsdag e ju idag och idag har jag kunnat röra mig. Mår fortfarande inte jätte bra och är förkyld men utan feber och har lyckats plocka ner lite små, små saker i en flyttkartong.
Vi vill inte vänta längre, Inte på huset Eller bebisen. Vi är inte direkt människor med tålamod :P inte på sånna här gejjer i alla fall.
Men men, Rickard va hemma på förmiddan och jobbade så kunde komma in och pussa på mig ibland och drog sen när jag gått upp. Sen imorn ska han jobba hemifrån hela dan va jag förstått så om jag orkar kanske vi kan ta ett besök till nån mysig bebis butik istället för lunch. Har ju aldrig tid me det så är väl lika bra att passa på när jag är hemma och är sjuk.

Annars är jag mest trött på folk. Oansvarig människor på tv och som man umgåtts me förut. Som inte planerar nått utan tror att allt i världens löser sig. Visst fan gör det de men vill man inte ha et bra liv. För om man i alla fall planerar lite så kan du och din familj få ett riktigt bra liv. Bara nått jag tänkt på efter att ha läst om visste på internet och kollat tv dom här dagarna. Och även om man inte måste va planerings freak som jag är så va fan. Skulle tex inte skaffa barn om jag inte visste vi kunde ha råd med det i dags läget, eller plats för det, eller inte köpt hus heller för den delen. Men men, folk är lustiga. Vill dom sånt för sina barn och sitt förhållade så visst, visst.

Nej jag ska tvinga ner rickard i sängen för lite Couplings nu =) en serie jag och Alice kollade på i Aussie som jag beställt frpn CDON, skit kul, engelsk humor =) Måste också snyta min vänstra näsborre haha. Puss på er alla!!!

juste, här kommer också lite mag bilder =) puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar