måndag 5 oktober 2009

5okt - behöver sova!!!

FY FABIAN vad jag skulle behöva en dag hemma ensam i ett kolsvart rum med öronproppar i.
Idag va det ju upp 5 på morgonen igen och fick ju inte sova i helgen heller.
I lördags gick jag upp 6 för att vi skulle dra till götet och i söndags vaknade jag av att Molly ligger och pickar på mig för att jag ska vakna. Hon lät mig inte va.
Annars gick helgen bra. Det va jätte fint i kyrkan men Kalle hade mycket svårt att va still. Klängde, pratade och vi försökte med allt för att distrahera honom. Dom va vilddjur när vi skulle äta (inga barn på bröllops middan så jag och 3barn gick på hotellresturangen) och kunde inte sitta still eller va tysta men tillslut fick jag i dom allt och vi kunde gå upp och sluta störa folk :P :) Sen när Kalle somnat va molly och Matilda inte långt efter i sängen framför körslaget. Jag ville kolla lite till men gav upp innan slutet eftersom jag va så grymt trött efter hela dan och för jag visste att det inte skulle bli sovmorgon imorn heller.
Blev väckt av att Molly kryper upp brevid mig i sängen och först är hon gullig och lägger armen om mig. Sen snor hon mitt täcke och sen börjar hon picka på mig så jag skulle vakna, då va inte Malin lika glad längre. Menmen, fick i alla fall grymt god frukost (älskar frukost på hotell) och sen packade vi och gjorde oss fina för bröllops brunch. Lite sega människor eftersom dom vart uppe halva natten men jätte mysigt och sen packade vi in alla djur i bilen för att börja köra mot Sthlm igen. Kom hem runt 7 och då hade Rickard lagat midda så vi åt och myste lite innan vi gav upp och gick och la oss. Han skulle ju ändå upp 04:30 och jag 05:00. Urk vad jag planerar att sova arslet av mig på onsda när jag börjar sent :) Speciellt efter kauset som va på jobbet idag, suck :/ känns verkligen som jag bär hela det där centret själv ibland, inget kul och speciellt inte nu när man är med bebis och är trött som det är.
Nej nu fortsätter Ungamödrar och sen är det Christin och sen säng med bok ett tag nu när jag sover själv. Ska slå Rickard en pling också såklart och säga att vi saknar honom. Jag och magen :) Puss på er alla <3 :)

MALIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar