söndag 18 oktober 2009

Söndag...

Nu har jag lugnat ner mig lite och tänkte att jag kan skriva igen :P
I fredags va jag ledig och låg i sängen ganska länge. Läste lite och bara tog det lugnt. Sen packade jag ner lite bebis saker (som jag fått av Jennys mamma eftersom han va för stor för kläderna när han kom ut) i kartonger och röjt lite. Men en storstäd i sovrummet skulle verkligen behövas. Men var det de jag skulle göra idag?? NOOO!!
Julia hade inte tid med mig idag så jag låg i soffan och tog det lugnt istället.
Sen fick jag Rickard att komma hem och luncha lite med mig för han behövde ändå byta om innan han skulle till nästa ställe.
Sen när han kom hem på eftermiddan så åkte vi och kollade på Daniels bil. Kanske ska köpa den som jobb bil för jag ska ju ha Audin och Forden duger inte riktigt till bebis eller jobb har vi sagt, inte säker nog för bebis tycker Rickard och inte plats nog säger jag - YES, vi är lite överdrivna och borde va glada att vi har tå över huvutaget men har vi råd varför inte??
Bilen va helt okej, en saab. Tycker ju inte sedan är så snygga i nått märke utan det ska ju va combi. Men när han tagit bort märket från bakrutan så ska den va helt okej :)
Sen köpte vi grekiskt och åkte till mamma för hon va själv så vi tänkte bjuda henne på lite mat och sällsis.
Sen hem och hade myskväll framför Idol. Rickards val :) ;)
Mysig dag i alla fall trots att jag egentligen ville hänga med Julia. Men inne med lite ljus när det är sådär regnigt och grått ute är skönt.

Lördag jobbade jag och efter det va det storhandling. Inte många fler än jag och Rickard som storhandlade en lörda kväll haha. Rickard va lycklig i alla fall för han fick göra köttbullar om han lovade att göra stuvade makaroner till mig :)
Sen kollade vi en hel vrickad film och gick och la oss för båda hade lite ont i magen.
Jag gäspade så hårt på kvällen också att nått hände i magen. Va livrädd för kändes som jag bröt hans ben men Rickard påstår att det kan jag absolut inte gjort, det hoppas jag verkligen!!!
Aja jobb söndag också och sen är det måndag igen och upp kl 05.00, skit!!!

Idag är lillen 20 + 0
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar