onsdag 28 oktober 2009

onsdag

Idag är det onsdag och jag kan inte vänta tills den är slut.
Har vart fullt ös på jobbet idag och roligare än på länge men det gör inte att ALLA är roliga och att man vill vara här med dom istället för att vara hemma med älskling och åka runt och kolla på bil med honom. Nu har han med krille istället och dom två är ju lagom roliga ihop :P haha ;) knäpp jökar!
Den här veckan har vart sådär. Som inget i natten till varken sönda, månda eller tisda och mycket tror jag är undermedveten ångest för att jag ska upp kl. 05.00. Hade till och med feber i måndags kväll men jag tror det va för att jag va så himla trött och det va borta på tisdags morgonen. Tisda kväll va det tupperwear party i huddinge =) jätte kul och såklart gick jag ju inte hem utan att beställa nått. Blev inte jätte mycke dock för tänkte på min älskling där hemma och hur vi faktiskt just nu behöver pengar till helt andra saker.
Ska ha ett själv sen ändå på begäran av mammas vänner så att dom får komma och spana in huset när vi kommit i ordning :)
Annars när det kommer till Enzo så verkar han må bra men ha det trångt. Känner fortfarande inga ''sparkar'' men jag känner ofta nu att han rör på sig ordentligt och sträcker på sig. Både mysigt och lite jobbigt/konstigt men det känns i alla fall bra att veta att rör han sig måste allt vara bra :P Vi har så tröttnat på att vänta och ändå är det drygt 18veckor kvar - ganska länge fan :P Vi vill ha våran prins NU!!! :) men han ska få blir klar där inne - we know!!
Är i vecka 21 + 3 idag!
Annars väntar vi med spänning på att få flytta in i huset. Ska se om vi kanske får möjlighet att göra det lite tidigare än planerat men ser kanske inte jätte ljust ut just nu. Men vi får se vad dom säger nästa vecka, måste lösa papprerna i stan först. Vi har så mycket planer och fantasier i huvet och ser så fram emot att få göra allt tillsammans. Blir ju trots allt vårat första gemensamma boende även om han bott med mig länge nu. Men jag har ändå haft en annan sambo också och så har han haft allt sitt utom kläder i stan och betalat i stan mm. Så nu blir allt vårt och vi får göra all inredning och grejjer tillsammans också. Och inget illa mot emma men tror vi behöver det här med space:et och att vi bor helt ensamma också. Speciellt eftersom vi straxt är 3 :)
Nej nu ska jag avsluta och sen hem och pussa på honom <3 kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar