tisdag 2 augusti 2011

Jobb & jobb

Augusti är här, Helt sjukt!!! För oss betyder augusti sp mycket men framförallt (störst av allt) att Enzo ska börja på dagis. Den 15:de är första inskolningsdagen & den 18:de är hans första dag själv (om allt går bra). Helt sjukt att min prins är så stor redan!! Dags för fler kanske?? ;)
Måndagen va i alla fall över i ett naf och för mig pga jobb. Rickard hade möte med sina bröder och bank så Enzo hade en mysig heldag med farmor. Dom hade åkt till Coop för att åka bil (kundvagn med bil framför & ja, det vs allt dom gjorde där) och sen cyklat & fikat först på fik & sen hos faster. Sen till andra faster som flytta in i nya huset där man kunde leka för fullt men roligast va tydligen att springa in på grannens tomt då det låg bilar över hela deras gård haha.
Sen kvällen somna han i tid & jag och Rickard dog i soffan & that's it!!
Idag har jag jobbat 08:00-19.10 så jag är DÖD!!!
Enzo & pappa har inte gjort massa här hemma låter det som men va på galten glatt humör när jag kom hem. Då spelade Rickard, Enzo, samuel & Pontus spel & hade sig :)
Rickard drog & spela Vollyboll med brorsor & massa fler & jag försökte lägga emzo vilket gick åt pipsvängen. somnade straxt innan 23, suck!!
Nu sover han & snart jag också i alla fall, imorn är det jobb 10:00-18.10 sen STHLM!!! :D
Dock bara en snabbis!!
Nu ska jag sova och innan jobbet imorn ska jag bjuda på underbara bilder & film innan min iphone åker in på reparation.
Howdi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar