fredag 12 augusti 2011

Det är fredag kväll & jag har precis hoppat från sängen där mina älsklingar ligger till soffan inne i huset :( men jag kan inte andas ordentligt så ligger och shippar efter andan & hostar & har mig. Har fått såhär en annan natt & låg vaken i flera timmar & mådde pest. Vette Faan vad det beror på heller. Är det hund är väl det fan inte normalt med 2ggr på 1,5 månad typ när han ALLTID ligger i sängen & detta inte hänt när han vart extra nära eller så. Men får smått panik för det är så obehagligt. Funtat på om det kan va så att Dean drar me sig nått från Nelly ut eller så för fick såhär svårt att andas av Nelly när jag va med barn... Va tror ni?? :(

Ligger i alla fall här & hostar & har mig nu men ska försöka sova.
Hat haft en ledig dag idag som tillbringade på sportys lekland med vecka, milva, tuva, Rickard & Enzo och vi hade skit kul. Alla va på lekhumör så alla har klättrat och åkt kana med Enzo och han va överlycklig :)
Har också fått samtal om jobb intervju på måndag ;) e
Woho!! Gissa som vad??

Gym receptionist :p jaha, får se hur det låter :) ett jobb i Borlänge är bra början i alla fall och dom måste ju inte funka sl
SATS :p

Nej ska sov nu för ska hämta Ronja på väg till jobbet imorn. Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar