söndag 14 augusti 2011

söndag & imorn smäller det!!!





Först lite leklands bilder :)






Söndag och här i Årby är det mörkt och ganska tyst faktiskt.
Jag har jobbat hela dagen och när jag kom hem så va rickard och hjälpte största storasyster att flytta in så vi drog dit en sväng me och kollade in stället. Måste säga att det är fasen skönt att köpa en planare. Vi kollade ju på ett sånt och gilla vårt nya mer så vi är nöjda men det är fasen bekvämt att ha allt tillsammans och speciellt när barn ska sova mm.
Idag va by the way min sista tid på Lager70. Så imorn är jag utan jobb igen.
Kom fram till att det kanske är därför jag har svårt att andas ibland. Lite mycket just nu. Boende, jobb, dagis start, hus i sthlm mm. Lite VÄL mycket :/
I alla fall ska jag ju på en intervju imorn och dom vill att man börjar direkt i stort sett och sen har jag annars ett möte bokat med dagis chef så jag får vicka på olika dagis runt om i borlänge.
Viktor är här i kväll (enzo's 12åriga kusin) och ska sova här och dom sitter nu och myser, jäkla myspys ungar :) Kollar filmer på ipaden och myser :)




Nej nu jäklar ska vi försöka söva honom IGEN för imorn är det DAGIS - OMG haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar