torsdag 4 augusti 2011

STHLM !!!!

Blev igen snabb bild inläggning då Lill hulliganen vaknade lite tidigt & jag fick massa annat & hinna me innan jobbet & nu sitter jag utan data & imorn åker telefonen in på reparation. Så ni kan räkna med att få se dom när telefonen kommer tillbaka om 1vecka om jag har jäkla tur :)
I alla fall så när jag kom hem igår satt Camille & Jonas + peltor hos oss så vi umgicks lite & åkte mot Sthlm lite senare. Man inser verkligen hus stor Dean blivigt när man ser dom för sist va dom ju typ jämn stora & nu tyckte man att Dean aldrig vart så lite :p peltor e en renrasig chihuahua så han är ju lite & nu är Dean fasen stor. Får ta en bild på som brevid varann nästa gång ska ni få se :)
Resan hem gick sådär me. Krille ringde Rickard efter ca halva sträckan & Rickard hade fullt ljud på så Enzo vakna & blev mäkta ledsen & han gillar verkligen inte att åka bil längre igen :/ stil jobbigt verkligen!! Vi stanna 2 ggr (gick till & från med youtube grejjer mm) den fick jag köra sista & då sjöng jag & fjanta mig & då somnade han äntligen om igen.
Dock verkar han ha fått nån ny instängd fobi då han drar ur armarna ur bilbältet hela tiden. Är han ledsen försöker han med mer än så me men är han lugn är det bara sitta utan som han vill. Spelar ingen roll om vi gör dom lösare så det ska bli "skönare" eller om vi spänner dom så vi tror att han inte kan få ur armarna, han lyckas ändå... Känns sådär kul tycker jag :/
När vi kom hem bar vi in Enzo som soc i vår säng som en stock & Dean la sig tillrätta på fårskinnsfällen i soffan direkt . Jag & R sjönk ner i soffan me mindre glada miner. Känndes jätte jobbigt. Har inte "längtat" hem alls tycker jag men väl här kändes det hemskt att inte ha alla sina saker, kunna va bara vi, alla Enzos leksaker mm. Och vi tyckte allt va så fint!! Svårt att se allt som är bättre med nya när vi aldrig får flytta in känns det som.. Vet att så fort vi är inne blir det andra bullar men just nu känns det lite tufft. Är snart arbetslös & rnzo börjar dagis + att man vill ha ett eget boende igen, men det är ju på G då jag vet, lugn i stormen!!

Imorse är vi vakna gick jag först med Dean & sen åkte vi alla & köpte lite frulle. Hund & barn åt typ nada. Verkar va värmen :/
Sen gick vi över till grannarna & Enzo, Alvin & Mille fick leka :)
Åt lunch, lekte & fika ihop!!!
Myspys & Atlas fyllde 7år me så grattis voffsen :)
Sen nu väntar vi in Krille & Emma som ska komma hit, som vi saknat såå :)
Sen ska jag ut & bowla med Julia & Sarah :) <3
Många att klämma in nu när det blev lite tight haha
Nä nu ska jag kolla om jag ska plocka ner lite mer kläder kanske :)
Kraam på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar