söndag 31 juli 2011

Söndag kväll & imorn augusti!!

Söndagen är över och alltså helgen me, men kan inte säga att det ena rör mig förutom att jag fått sluta tidigt på jobbet. Jobbat sen fredags & gör det alla dagar till torsdag så det är bara sätta fart. Imorn och tisdag blir det långa dagar också.
Imorn är det AUGUSTI me, Aahhh!!! Vart fan tar månaderna vägen???

Annars har de vart lugnt. Igår lycksade vi till det lite och gick ut och åt jag, R & Enzo. Oxfilé till vuxna och Enzo fick några köttbullar, spaghetti, pizza slice & gurka men gurkan va bäst och pizzan dög inte idag. Sen gick vi till ett glass stånd & åt glass och kollade på bilar. Mammas söta unge älskar verkligen sina bilar haha :p
Sen idag efter jobbet har det inte hänt massa. Jag gått med hundar & lekt med Enzo & jag har vart slut!! Va mycket på jobbet idag så med all rätt. Rickard har dividerat med sina bröder me & snart kanske dom är klara med nått. Lite annat nu plötsligt men säger inget försen allt är klart!!
Jag söker jobb för fullt me för nu är det bara 2 veckor kvar (knappt) tills mina tider hos lager 70 är slut.
Känns dock lite trögt nu men har ju inte hunnit söka då mycket försen nu heller så...
Annars har Enzos 11:e tand kommit upp halvvägs & han har blivigt massa duktig på att göra sig förstod & förstå oss. DOCK är inte ord så populära fast vi vet han kan. Men frågar man ut honom om han kan säga bil/hund/katt/motorcykel/fågel mm så låter han som det i alla fall. Och när han vill nått kan jag lova han är bestämd, lilla hulliganen!!
Imorn är det prick 2veckor till första dagis dagen me!! (NERVÖS!!!!)

Mer än de är det inte så mycket förutom våran Extrema längtan till att flytta in i vårt nya hus (och avsluta sälj affär i Sthlm).
Vi vill så bara in, få bo, fixa, vara själv mm.
Längtar, Längtar, Längtar!!!

Nej nu ska jag sova. Upp och långjobba imorgon!!
So long suckers som Josh skulle sagt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar