söndag 10 juli 2011

back to Borlänge



(lyxlunch på jobbet :) )

Dagarna i sthlm gick snabbt och speciellt för mig. Jag va kvar till onsdag då jag åkte tåg hem med dean för att jobba. Men jag hann i alla fall va massa med mamma, pappa & brorsan. Fika och prata skit med syster, vinkväll med julia, lekte med Alvin & Sarah, lång hundprommis i skogen med sarah, atlas, anita & frini mm så jag är ganska nöjd :)

Sen åkte vi tillbaka och Dean busar med Nelly och farmor & farfar på dagarna medans jag jobbar. Har samåkt med Ronja med då vi jobbat samma tider och det har vart as skönt :)

Har storshoppat nu me när pegnarna vi väntade på kom in och med rabatt är jag ruskigt nöjd, dock så finns det såklart massa mer man vill ha och vi får ju in nya fina saker hela tiden me :)

Igår efter jobbat åkte jag hem och varva ner lite, drack rose med svärmor och sen kom Ronja och Samuel och jag hängde på dom på kvällen. Vi satt ute med lite vänner till Ronja och drack vin in på natten, mycke trevligt :) let's do that again (eller snarare bjud mig igen ;) haha)

Ikväll kommer mina killar tillbaka i alla fall. Rickard va ju borta på tävling med sin enduro fredag till lördag då enzo lekte och blev bortskämd av mormor och nu ikväll kommer dom också tillbaka till borlänge. Saknar dom massa!!

Mamma, pappa och bror kommer hit om 2veckor me och ska tävla, längtar!! Då är jag ledig 2dagar me, passande :)
Nej nu ska jag mysa lite! Kram på er




(Uppdatering jag fått av mamma/mormor på hur mysigt dom haft det själva med plutten :) kärlek!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar