tisdag 12 juli 2011

Ledig imorgon!!!!!!!

Nu är mina killar här igen & jag har saknat dion så mycket!! Lovat att rnzo växt lite me :p helt sjukt men ser fasen ut som det!! Han är så tydlig nu om vad han vill fast han fortfarande inte pratar nästan nått alls men han gör sig förstådd ändå och det gör son jäkla skillnad. Han har haft det jätte bra med mormor och company och har till och me fått lite presenter har jag märkt :) lite som stanna hos mormor (pool, film, grävare) och lite som följde me hem (stupets, t-shirts, solglasögon mm) :) tack mormor hälsar Enzo!! Imorn är det onsdag och jag är ledig och fasen va skönt det ska bli!!! Behöver verkligen det nu när jag jibbarvarjr dag men ytterst lite ledigt. Börjar bli trött & saknar att inte få någon till alls nästan över till min lilla älskling. Speciellt inte om man vill hitta på något mrs honom. Så vi får se va vi ska hitta på imorn. Hade tänkt bada men har ju regnat här senaste 2dagarna så kanske inte blir nån hitt :p

Sov gott på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar