måndag 18 juli 2011

fullt ös HELA helgen IGEN

måndag igen och efter alla jobb dagar känner jag lite ''VA....BARA MÅNDAG???'' ...suck! Men i helgen är jag i alla fall ledig och min familj kommer hit!!! woho!! Mackan har race i borlänge men väderprognosen ser inte så lovande ut. Helgen har jag i alla fall jobbat bort men haft mycket trevligt också. Lördag samåkte jag och Ronja och sen åkte vi direkt till party för Becka (enzo's näst största kusin) som fyllde 20 nyss. Va massa folk, lite tal, god mat, dricka och lekar och alla åldrar. Från Enzo 1,5år till Eva 80+. Va jätte trevligt men jag och Enzo gav upp ganska tidigt. Vi va slut så vi promenerade hem, tog med hundarna på en prommis och skulle sen sova men då hade enzo ångrat sig och va på vift igen. Men sen kom pappa och hjälpte till och efter mycket om och men sov enzo.
Sen söndag va det direkt hit efter jobbet för då va det grillfest här hemma då Kickis halv bror och syster med familj kom hit. Vi grillade, pratade massa skit, barn lekte och sen på kvällen blev det allsång med gitarr och den här gången sjöng även (NYKTER) jag och vi sjöng barnsånger :) myspys!!
Sen idag va det jobb 9.55-19.10 och när jag kom hem va jag DÖD. Helt super fullt ös på jobbet och jag va helt slut. Va på jätte dåligt humör imorse me och kände mig nere men gissa va som vände min dag TOtalt!? Enzo, såklart ;)
Kollade upp från kassan på jobbet och såg Enzo och Rickard och blev överlycklig. Dom va där med Kicki, Håkan och Samuel och kolla lite och Håkan behövde Jeans så jag fick se min älskade älskling !!!
Bästa dagen på jobbet hittils :)

Nu sover han gott i sängen och vi kollar slutet av någon film på tv.
Såg innan han somna att en ny tand är påväg igen, va ett tag sen nu. Är nr 11 :)
Stora killen är så underbar och sååå stor nu, tycker man märker saker varje dag. Han fick en gräsklippare idag idag me så klipper gräs, parkeringsplatser eller golven inne - mammas hjärta!!
Nej nu ska jag ta med honom ut till vårt rum och snosa lite!
Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar