måndag 27 september 2010

tänkte bjuda på 3 bildern från en saknad tid!!

Ja alltså såklart jag är AS nöjd med att han äntligen kom ut & man tycker ju inte att det är lika kul när den är där inne men sen när dom kommer ut precis som innan man blev gravid och såg andra så längtar man lite till en sån där rund, fin mage att klappa på!! Längtar tills nästa, men det får vänta ett tag till haha.
I lördags så va vi ''barnvakt'' till min pappa. Mamma va på landet med tjejerna & brorsan skulle då ha över massa 14åriga galna killar & det är ingen hitt att va hemma då. Så jag & pappa åkte till farmor & gick ut och åt på Jimmy's - mums!! Dock va jag dum i huvet och tog en kopp kaffe efter hos farmor vid 8tiden så jag sov nada den natten. Jag kan inte dricka kaffe efter kl. 18 och det är så men sen tänker jag, nja...kan det vara så illa?? JA DET KAN DET DUMMA, DUMMA, DUMMA DU.. Men får skylla mig själv. Men Enzo sov bra i alla fall :) va nog fullmånen som mamma sa för nu är han som vanligt. Somnar runt halv 8, 8 och sover till 4.30 då han äter en flaska och somnar om. Inte konstigt att han måste äta då dock för han äter bara 5ggr/dygn med den inräknad. För innan hade han ju slutat med natt målet men då åt han oftare på dan me så ah ni förstår.


Började skriva allt ovan imorse och sen lämnade jag det så nu är det nästan kväller :P
Idag har vi i alla fall lekt med Linnea och Alvin. Sanna och Sarah fick också va me men dom är ju inte lika roliga på lekplanet :P Är jätte roligt att se Linnea för hon är 1,5-2 månader äldre än Enzo men dom är lite lika samma. Vägde ungefär 5gram mindre än Enzo och är pytte kortare men inte mycke. Och dom har inge hår nån av dom, sååå söta. Tänkte ta kort men ah, när jag kom på det sov Nea och sen när hon vakna hade jag glömt det igen så hann bara få på dom vanliga - Enzo & Alvin :P
Här är ett förra gången Nea va över i alla fall
Nej nu ska jag försöka fixa midda om hern tillåter och sen får vi se om vi orkar gå över till Alvin för att hålla trollen vakna eller om jag dör i soffan med sonen på mig :)
Puss på er!!


Äkta Kärlek & lycka!!

1 kommentar:

  1. Gud så fina bilder! Önska jag gjorde sånt med sonen. Kan iof göra det nu med lilltjejen i magen, men känns ändå som om de blir lite skit när man missade med första barnet =)

    Vill passa på att tipsa om en tävling jag har i min blogg. http://familjen-bus.com/2010/september/tavling-milk-milla.html
    Vore jätte kul om du ville vara med!

    Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlingstips!

    Kram kram

    SvaraRadera