torsdag 16 september 2010

FY FAN FÖR ZOMBIES!!!

Såg nog 4minuter av Resident evil igår och big fat misstake. Hade typ glömt att jag är livrädd för Zombies för dom är inte me så ofta och när rickard satte på den kanalen visste jag inte att det va zombies me i filmen heller men åh fy fan. Vaknade i panik i natt kl 1.20 och hade drömt att jag var en medlem i familjen Barron (ni vet alla älskar raymond serien) och vi blev jagade. Jag skulle dessutom försvara alla eftersom dom gjort av med all amunition och nu hade bara jag ett vapen och zombisarna va miljarder... nej fyyyy faaaan...
Va tvungen att tända lampan och pilla med mobilen och när det inte hjälpte väckte jag rickard en sväng för att prata lite, stackard fattade nada :P
Nu sover enzo igen efter en jäkla natt. Han sov hela men fattar inte hur med det där regnet som galet rakt mot hans fönster, va inne och kollade en gång bara för att kolla om jag blivit döv och så han levde men han sov så gott. Grannarna har fått översvämning så hårt har det regnat :/ suck!!
Har inte berättat att nya soffan är beställd heller va?? För vi har ju Rickards brorsas soffa för den fick inte plats i hans lägenhet men nu ska han flytta och ha den igen och vi klarar ju oss inte riktigt utan så va bara börja jaga. Hittade en vi ville ha snabbt på Mio som faktiskt va på extrapris just nu som tur va så redan beställd och klar :) väntas inom 6-8veckor :D
Igår va jag och Sarah (grannen av alla sarah jag känner :P) ute och tot en powerwalk också =) 55min runt långsjön första gången tyckte jag va mer än okej, fan den kvinnan har långa ben och ett snabbt tempo :P ligger alltid steget bakom. Tur att Atlas va me och drog ner tempot ibland!! Söta lilla vovvsing!!
Nej nu ska jag dricka lite te innan lilla sjuka plutten vaknar. Verkar inte lika hostig idag (fast va det imorse) men är lite smått grinig. Men fullt förståligt!!
Ha en bra höst dag!!

1 kommentar:

  1. Godmorgon!
    Men stackars lilla Enzo! Hoppas han blir bättre under dagen.
    Victor vägde 6440 o var 63,5 cm lång.
    Han är nu 4 månader o knappt en vecka.
    Visst är det kul o se hur de växer från gång till gång? Ha en härlig dag.Kram

    SvaraRadera