torsdag 23 september 2010

den här veckan har ni fått dålig uppdatering men har vart en lite annorlunda vecka me. I måndags drog R ganska tidigt iväg och sover i Örebro och självklart va Enzo då lite snorigare och surare än dom senaste dagarna. Han har lite svårt att sova nu för dom förta dagarna med snor så försvann snoret när han skulle sova men nu är det inte fallet längre och till och från får han det lite jobbigt. Nu ligger han och sover och jag hoppas på 1tim till men vi får väl se. Måndags va vi annars med Sarah & Alvin och lekte lite och åt ihop då Alex också va borta :) tisdag så åkte vi iväg och leta lite shopping när R kom hem. Vi behöver båda nya skor inför kylan och nu när det blivigt kallt och han behövde också nya kostym byxor inför sin resa i veckan och hittade några snygga lite ''slappare'' kostym byxor me så han kom hem med strumpor, 3par byxor och 1par skor. Men jag hittade inga jag va nöjd alls. Så vi åkte hem, åt midda och matade lill plutten och sen drog vi till Kungens Kurva en sväng och jag hittade :) Ett par stövlar :) Men jag ska skaffa mig ett par gummistövlar också sen har jag bestämt mig för!
Sen mös vi bra vår lilla familj innan jag tog en PW med Sarah =)
Sen onsdag så lekte vi med Mille & Alvin (Sarah & Maja fick såklart va me) och vi va hos Maja och Mille för första gången :) Va mycke trevligt och sen gick vi ut och promenerade så dom små liven fick sova. Kul att se dom fara fram men Alvin blev lite rädd för Mille som bra mejar ner honom om han är ivägen eller har nån leksak han vill ha. Sen så kollade jag och R film - I love Philip Morris. Vi kollade också Idol och hade det mysigt som bra den, kommer sakna min älskling massa :/ klarar mig absolut själv med Enzo men det är inte alls lika kul, enkelt, mysigt och bra som med honom. Vi kommer sakna dig R!!
Annars har Enzo sovit lite sådär den här veckan. Han har sovit och vaknat på kvällen, sen har han vaknat lite tidigare på morgonen för mat me men jämt somnat om efter den men han verkar nästan lite rädd för drömmar/mörker..vad vette skjutton.. Han umgås nog lite för mycke med den där Alvin tror jag :P haha
Vet in om jag sagt det heller men ungen är galen och lärt sig gå längst soffan - 6,5månader gammal. Kan inte säga det är bra. Har filmat så ni får se men är inte nöjd. Han ramlar ju hela tiden när han jämt ska stå mot allt helt plötsligt såhär tidigt men inget man kan göra. Tar bort honom gång på gång men han blir så sur och är där på 2sek igen så man får passa och låta honom hålla på ibland me. Men dagen efter han lärde sig det släppte krypet me och han kan nu också krypa så jag hoppas på att när speeden kommer så väljer han det istället för att gå :)

HAN ÄR GALEN!!!!

Idag så har R dragit med Taxi till arlanda och åker till NewYork med en återförsäljare. Han åkte imorse Tisdag och är borta till Onsdag tidig, tidig morgon :( tråkigt!! Men snart kommer Julia och Enzo har sovit och är gladare så vi ska gå ut och gunga tänkte jag, Sarah & Alvin skulle me gunga så dom får väl följa med då :P
Kanske uppdaterar senare me men annars får vi se hur det gå med det dom här ensamma dagarna!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar