fredag 24 september 2010

fredagsmys

Insåg att jag inte skrev sist varför Rickard va så långt borta, har jag gjort det tidigare?? Han är i alla fall i New York med en återförsäljare, lyx. Tydligen är det nått FN möte och han bor på samma hotell som vissa av dom som folk protesterar mot så det springer 200 säkerthets vakter i kostym, öron snäcka och solglajjor på gatorna och en hel del sånna inne på hotellet me. Dom måste tydligen gå igenom en egen säkerhets kontroll på vägen in i hotellet bara därför - haha sjukt!! Men dagen hade börjat bra och han hade redan hunnit kolla lite på presenter till mig :D woho!! Sa att köp massa för dollarn har gått ner :)
Nu sitter jag och verkligen är på spänn, vet att jag måste slappna av men känns som det säkert bli som igår kväll och skulle så gärna bara vilja ha en lugn soff fredag. Men vi får väl se va som händer och hur älskligen sover. Han och Alvin fick i alla fall försöka hålla varandra vakna lite på kvälls kvisten innan jag gav upp, får se hur det går på andra sidan gatan!!

Har nog inte nämt att jag är en Buzzare också but I am.
Just nu är mina buzzar jag:






Eller vällingen har inte kommit än men är på G. Har köpt sån välling men inte börjat med på riktigt eller vad man ska kalla det. Blandar i 1 skopa av 5 i vanlig majsvälling för Enzo's mage reagerade och blev väldigt hård så ville köra lite lugnt. Vill inte dra upp det trots att vi kört så nu i 1 v (bara sista målet innan natten) för han verkar lite håradare tycker jag. Får se när det kommer sen om vi bra lägger till 1 till skopa. Blöjorna är intressant eftersom jag bara köper Libro annars. Gillar dom bäst och även om jag tycker pampers funkat bättre än förväntat gillar jag nog ändå bäst Libro. Men dom funkar absolut bra vilket jag va tveksam till innan eftersom dom är så tunna blandannat.
Nej skulle bara uppdatera lite för har ju redan skrivit idag men lägger in bild på Enzo's fina outfit idag me :)
Nu blir det Idol :P



(Stickad tröjja& strumpot GAP - London, Jeans - HM, mössa P.o.P)
Mammas finaste skatt!! Mest underbara i hela världen är att vakna med honom brevid sig och få hans första morgon smile :)

1 kommentar:

  1. Tack snälla!
    Kan knappt tro att det är sant! Så jäkla glada vi är.ÄNTLIGEN säger jag bara! Lycka!
    Är han i N Y den gottegrisen?? Vilken lyx!
    Men segt o vara utan honom kan jag tro.Min man är borta i natt.På öland o ska spela golftävling.Första gången jag sover utan honom sen vi var på BB.O det är jätte-tomt här nu!!
    Hoppas du får sovit inatt iaf.
    Jag har precis blivit Buzzador o fick mitt första paket idag.Pampers.Har oxå alltid använt Libero o tycker de är klart bäst!
    Ha en härlig helg.Kram kram

    SvaraRadera