fredag 11 maj 2012

race & fest

Ja ser ju inte klok ut men det bjuder jag väl på, suck!! HAHA
Fredag idag och har varit en ledig dag. Vi skulle va hemma i det ap tråkiga regn vädret men så blev inte riktigt fallet då Milva va sjuk precis som igår och hade tråkigt och började sms så vi åkte till Kicki idag me för att
hänga med Milva och henne :) Åt lunch, lekte, promenerade, spelade kort när Enzo sov middag och bara umgicks.
Kollade by the way min blogg från när jag va i denna vecka med Enzo. Kunde känna honom vända sig men inte mycket mer än det. Denna lilla plutt har rally så fort jag sitter ner. Hur ska det gå?? Ett barn kan väl fasen inte få mer energi än Enzo :) får hoppas den gör av med massa dessa månader och blir lugnare än honom när den kommer ut (eller som jag sagt att den är bebis längre i alla fall).

Nu på kvällen så åkte mina pojkar till Tierp för Marcus första race för sesongen. Är såååå avis och lessen för att jag inte är med. Älskar hänget även om jag va sådär sugen på att sova i bussen i lite kallare väder men what the hek. Och Enzo har blivigt mycke större och kommer älska det ännu mer, man får en hel helg med familjen och allt annat. Plus att brorsan är GRYM!! Menmen, what to do liksom. Jag hade ju klantat mig och inte kollat rätt med datum och allt (inte kollat datum alls vill säga) och ska på fest imorgon så jag stannar och går på fest istället. Med massa Barbies - va ju trots allt 1år sen sist :) Så ikväll sitter jag i soffan och glor på ''Julie & Julia'' på 3an innan jag ska sova och imorn ska jag inskaffa strumpbyxor och sen försöka se så mycket Barbie ut som jag kan - fet som jag är haha
Jag är såklart Gravid Barbie men ja förutom magen kommer jag ju ändå bara se ut som en tjockis i klänning - jaja. Vi får väl se om jag hittar på nått kul imorn.
Ska nog vila lite till nu innan jag ska ge upp i tid och bara njuta i sängen av sömn störd av bara kisspauser (som om jag har andra nattliga pauser förutom det -nej faktiskt inte) menmen.
Sov gott på er och trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar