onsdag 9 maj 2012

jobb och sjukt barn

Yes nu är prinsen vår sjuk, stackare :( i måndags fick han va med pappa på jobbet vilket funkade hyggligt bra då Rickard hade mycket åka bil grejjer och Enzo bara sov i typ 3tim då och sen när jag slutat vid 2 hämtade jag honom direkt och åkte hem och vilade och mös.
Tisdag och onsdag har han varit hos farmor och kommer även vara imorgon torsdag. Helt toppen att ha henne och speciellt denna månad. Även om jag velat hade det vart kaos om jag gått hem då jag redan är ledig 1v denna månad + tyvärr inte jobbar fredagar så Maj blir inte rolig penga mässigt som det är. Så tack SNÄLLA Kicki för att du tar han om prinsen. Han njuter ju av att få lite egentid där ändå och bli ompysslad, märker man och prata om mormor kicki när han kommer hem (inte lätt att lära sig farmor när 11 andra kallar henne mormor). Kan säga att jag också gärna skulle va där och få god mat och allt därtill när jag är sjuk haha
Annars flyter allt på. Jobbar på och det är kul absolut men börjar komma in i en tröttare period igen och då är det lite drygt att försöka att inte somna när man sitter på golvet så mycket haha. menmen.

Är i v. 22 nu men helt plötsligt känns det som det går såååå mycket långsammare. Kanske mycket pga bebismyset i helgen. Månaderna känns ju som dom försvinner men ändå verkar veckorna gå lite långsamt - jaja så går det väl. Men först har jag i alla fall annan nedräkning på G. 
11d kvar till Grekland nu :) wihu!!
Nej nu ska jag fightas vidare lite med min otroligt livliga krabat i maggen och lägga mig. Upp tidigt imorn. Men först:

GRATTIS underbara vän som fått reda på att dom väntar en lite pojk idag. 
Pojkar är helt j*vla underbara, vänta du bara ska du få se!! Grattis!!!




 Enzo har fått en cool hatt och ja den vill han ha nu mest hela tiden haha, mammas älskling!!
Gosar lite med Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar