lördag 26 maj 2012

Dag 6

Lördag och sista hela dagen här i Grekland. Helt sjukt att tiden ska få gå så snabbt även fast vi nog inte tycker den gjort det försen nu haha. Idag va det i alla fall HELA dagen vid poolen och mycket mer bad för mig än dom andra dagarna. Har badat på riktigt men inte mycket utan mest gått med bena i när jag vart med Enzo men idag badade HELA jag många gånger bara för att njuta ordentligt även om poolen är lite kall tycker vi nog :P trista jäkla svenskar haha. Vi har ätit extra mycket glass, gosat och lekt, barnen kollade på en AfterSun show och sjöng nordiska barnsånger och va sååå jäkla nöjda. Vi me :) Sen gjorde vi i ordning oss alla hos oss och hängde lite innan vi gick för sista middagen. Vart apa gott och med den bästa maten på veckan skulle jag nog säga och vi försökte sitta och bara njuta. Sen va det lite bus innan det va dags för shower igen. Kattis tjejer orkade inte så länge efter dagen men vi stanna kvar. Hade tänkt se Eurovision finalen ute bland folk på Bigscreen också men gav upp det då vi tyckte att bilden va lite för dåligt och alla lät så jävligt så nu ligger vi i sängen på rummet istället och kollar. Enzo va HELT slut fast han sovit middag och sover sen länge men nu sover Rickard också här brevid vilket är illa då han tycker det här är det viktigaste på tv på hela året. Menmen, efter solig dag, god mat och lite mys så slockna äver han hahaha ;) 
Imorn så bär det av hemåt igen alltså. Får checka in väskorna redan här så fixar dom det sen vilket blir as skönt så ska göra det först och sen äta frukost i lugn och ro innan det är dags att gå mot bussen som ska gå mot flygplatsen. Flyget går 12.40 (G-tid) och vi sägs va hemma runt 16 tiden. Sen ska vi få middag av Micke som saknat oss alla har jag hört haha. Nej tjejerna men vi blev också inbjudna av Kattis och skönt säger jag att slippa bry sig om det första kvällen hemma igen :) Så taccos blir helt perfekt innan en jobba vecka börjat med full fart och riktigt tidig morgon på måndag.
Har by the way börjat flagna som bara den på axlarna, jo men visst - bort med färgen direkt vetja :P
Nej nu ska jag nog sova, vette fasen om jag orkar se vem som vinner.
Good night från ett soligt Greece  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar