måndag 14 maj 2012

Barbie helg

 Yes så va det Maj och dags för 2012 års Barbie fest. Jag tillkom till party gänget förra året och det va år 2 så har vait me 2 av 3år nu då. Kan nog fortsätta in i oändligheten detta om man inte går och ''växer'' upp för mycket av nån jäkligt dum annledning. I alla fall va ja både mer och mindre barbie i år.
Förra året va jag inte på tjocken men i år va jag blond. Så jaja,både och.
I alla fall åt vi otroligt gott, drack gott (jag lyckade till det med alkoholfritt bubbel istället för trist läsk), snacka massa skit, dansa, sjunga, leka lekar och hade jätte kul. Överlevde absolut nykter och hade jätte kul tills jag och svärmor mm gav upp vid 1 tiden. Va jag nöjd med tyckte jag. Helt sjukt men på samlingsbilden ser jag ju för fasen ut som den är på G nu liksom, så jävla typiskt att jag alltid ska se ut som fan på sånna bilder menmen. Jag bjuder väl på det för jag för en gång skull inte bryr mig om figuren - jag älskar maggen!!!

Barbie 2011                 /                 Barbie 2012





Dom säger alla att det är en ''mini-barbie'' i magen och jag är ganska övertygad om det nu också. Men vi får väl se. Kanske är bättre att det stannar såhär ovetande. Men knappast troligt, vi lär åka till sthlm snart just to know men ah, vi får väl se.

Började tidigt idag och är helt slut så tänker lägga mig nu. 6d (snart 5) till vi ska till paradiset. Fast inte längre bara vår lilla familj som det va tänkt. Nu ska Enzo få sällsis av sina favvo kussar ''Tinna & Nea''. Han kommer väl inte titta åt sin mamma på hela veckan men han lär ha kul vill jag lova. Om dom inte töttnar på han för han vill bada hela tiden - knappast troligt haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar