onsdag 25 augusti 2010

onsdag idag

och veckan är till hälften slut redan, ganska skönt :) Igår va det promenad med föräldragruppen och jag gick dit men jag vände innan nån annan hann komma. Har haft en tryckande huvudvärk som kommit och gått dom senaste 3dagarna, är nog pga av för lite mat, vatten och vila, så jag orkade inte gå. Hoppade in på ''nya pralin'' istället och köpte ite fynd till rummet. Vill bara åka till Ikea och köpa den där dumma byrån nu så jag kan fixa allt :) Har ställt upp massa fina saker som ska stå på den på golvet nu istället - tönt = jag :P

Men älskar verkligen sånna här grejjer. Kommer ihåg när jag fick åka till Sundsvall och inreda Zandras lägenhet. Visst fick ju plåga henne med att det måste städas först (haha, värre kan ju inte en kille ha det än det va då :P) men fasen va kul det va. Fick sen pengar som jag gjorde av med på stan och så va vi till Ikea en sväng me och köpte lite grejjer och jag möblerade om, satte in ett färg tema och skaffade nya detaljer mm. Blev så himla fint :)



Innan - Efter
Idag har vi varit med Sarah & Alvin på Öppnaförskolan för första gången. Dom har ju haft stängt och innan det så hade vi babysim på deras ''småbarns öppet'' så vi har inte kommit dit tidigare. Va i alla fall jätte kul och man märker verkligen att Enzo också uppskattar det nu, inte bara mamma :) Alvin va förbi vårdcentralen innan för vilden hade slagit i en låda i köket och spräckt ögonbryner lite, stackarn har mycke för sig. Förkylningar, öron, och nu krigsskador haha, han är en riktig tuffing den där killen!! Snart fyller han 1år också - jippi!! Tyvärr ser det inte ut som vi kommer kunna gå på kalaset vilket jag är jätte lessen över. Vill gå på Enzo's första barnkalas men jag och Enzo kommer nästan säkert att åka till England med mamma & syster medans pappa och lillebror race:ar i Santa Pud. Alltså både kul & lite tråkigt.
Nej nu är det dags att fixa lite innan jag måste laga midda mm.

Här kommer först ett bild regn från mobilen :)






Puss på er från Enzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar