torsdag 26 augusti 2010

dagens Enzo/mamma

Våra outfits för hemma mys!!
Enzo: body - Atelje Måsen, byxor Lindex / Mamma: Musse tröjja HM, byxor Adidas
idag har jag & Enzo haft en riktig mys dag. Det har varit tråkigt väder så vi har vart inne föutom att fixa mat till mig då vi har verkligen nada hemma just nu. Enzo har vart as glad exakt hela dagen och lekt på golvet och hållt på. Han sov ca 2tim förmiddag och har snart sovit 2tim nu på eftermiddan me. vaknade efter 50min så jag tog upp honom och då somnade han om direkt och sover nu alltså på mig :) inte ofta man orkar det nu när han väger lite men idag är vi båda på myshumör.
Sen kom pappa hem & berättade att galna farbror Samuel impulsköpt en lägenhet vid odenplan - blir man förvånad?? haha Enzo vet precis vem han ska flörta med sen ska ja lova, annars berättar vi att det är han med lyan i stan, poshen & brightling klockan - haha!!
Mamma, pappa & brorsan kom förbi och myste och lekte med plutten på eftermiddan. Dom åker ju på race i helgen som vanligt och i veckan jobbar ju dom me så vill träffa enzo så mycke dom kan. Underbara familj!! Sen när dom åkt packa vi in oss i bilen för en ORDENTLIGT storhandling. Handlade för mer än 2.000:- men har också absolut mat för MINST 2veckor. Ja plus mjölk som måste fyllas på när mjölkolisten druckit upp den och lite frukt till mig kanske :P duktiga va vi i alla fall med värsta listan och kom hem med allt utom 1grej dom inte hade typ. Duktig mamma & pappa :) Sen åt vi, packade in allt i kyl/frys, lekte och sen va det sova dags för Enzo. Jag fastnade framför nya programet på 4:an - välkommen hem - och grät en skvätt :P
Nu kollar jag Sveriges fulaste hem och sen är det läggdags, får se om R ska spela massa tv spel innan eller om han joinar mig ;P
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar