lördag 14 augusti 2010

lördags mys




idag är det lördag och jag sitter i soffan i huddinge hos nina och viktor. Med rickard mobil jag lånar just nu kan jag tydligen uppdatera utan dator :) smidigt för långa resor till borlänge mm. På förmiddan idag softade vi mest och jag va lite surig. Har inte riktigt känt mig som vanligt på senaste och det stör mig verkligen. Har känt mig extremt sur och gnällig :/ suck!! Men sen blev det bra och då kom emma över och fikade. Hon valde en bra dag att promenera hit knasen. Vart en helt sjukt varm dag idag. Vid halv 6 tiden stod tempen på 31grader i skuggan. Så vi satt inne med aircon på istället. Skönt.. Sen åkte vi hit i alla fall för att passa max och leo ett tag. Nina och viiktor hade tänkt gå på festen i omgångar men det tyckte jag va hel löjligt så vi ryckte ut. Kan ju sänga att enzo och dom två själv skulle ju inte vara en barnlek då leo kommit in i seriöst stans värsta trots men med rickard är det ju a pieas of cake. Doö har kört rally ute på altanen och enzo har suttit på deras bobbycar :) Dom sover nu i sina sängarr, enzo somnade precis me och ligger i sin bilstol och vi slö kollar lite på ett värdelöst tv utbud. Nej nu kommer dom snart så ska packa ihop enzo's grejjer och hålla mig vaken :p kanske en mc flurry på vägen hem - who knows. Sov gott gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar