onsdag 26 januari 2011

Min födelsedag :)

Drar igenom veckan lite snabbt bara och inte som vanligt, eller 2dagar men orkar inte haha, har annat för mig :P . Ikea med Sarah & Alvin, mys. Mysdag men plutt. Och sen blev det idag, min födelsedag. Ja idag blir jag hela 24år gammal, ojoj haha. Men fast jag brukar känna mig äldre och äldre så inte i år, inte efter att mina grannar skrattar åt mig när dom kom på att jag va sånt ''barn'' och när andra skämtar om att dom fyller 25 och jag blir faktiskt bara 24. Haha, inte så gammal trots allt :) Idag va vi först på banken IGEn för idioterna klantar så köket blir betalt för sent, idioter. Sen har vi fått brev från försäkringskassan och jag får för 9dagar nu imorn för det blev strul med det me, och rickard får inte hel lön heller eftersom det är nytt och inte hela månaden så åååhh va kul det är här hemma just nu, men vi hoppas vi löst det imorn men vi får väl se...
I alla fall så åt vi lunch med Rickard sen och sen hem och busa och städa. Sen midda och så kom syster, matte, mamma, pappa, bror och farmor över och åt med oss. Hade gjort roast och vi hade jätte trevligt :)
Fick lite presenter och myste. Nu har dom precis åkt hem typ och Enzo kunde äntligen somna. Så nu ska vi mysa lite i soffan bara jag och R innan vi också ska sussa :)
Kram på er och här kommer lite bilder på vår vecka hittills!!


























skippade tårta eftersom jag inte skulle ha så många här och gjorde cupecakes istället :) med hallon i :)
födelsedags outfit blev röd klänning med svart, fint skärp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar