onsdag 19 januari 2011

en trip till stan


Enzo's midda igår / våran
Enzo äter mycke hellre det vi äter nu så så får det ganska ofta bli, dock har vi alltid några burkar hemma för när vi äter nått som inte riktigt funkar eller ska iväg eller liknande. Här har jag petat ur kyckling, nudlar, morötter och broccoli innan jag sen blandar i såsen så hans ser lite annorlunda ut än våran :)

Fick igår ett paket med posten, några dalahästar jag köpt och ska måla själv, undra hur det kommer gå hahaha

Idag har vi varit i stan. Först och hämta två Ralph Lauren pikeer som jag köpt till Enzo och sen mötte vi upp Emmsan och hennes kompis från skolan. Vi åt lunch, kollde i lite affärer och jag hittade lite grejjer jag behövde (och missa lite jag behövde me för den delen) :P hitta en jätte fin klänning till mig bland annat men lägger upp bild på fredag för ska ha på mig den då tänkte jag. Då ska jag och Enzo nämligen till huddinge sjukhus. Mormor får åka ambulansfly hem imorn kväll nämligen så fredag är helt hennes, om dom inte har besökstid eller liknande!! Förutom stan har vi inte hunnit så mycke mer idag, myst med pappa när han kom hem, lagar midda. Idag blev det Enzo's favvo - köttbullar :)
Nej nu ska jag gå ner och mysa med mina pruttar!!
tjollahopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar